Monday, October 4, 2010

Sharktopus - Death Scenes


With a title like Sharktopus, how can it NOT be good? Sharktopus has everything a Saturday-night Sci-fi TV-movie should have: Bad acting, buckets of blood, and a giant half-shark half-octopus. In this scene, a bungee jumper becomes Sharktopus food.


The funniest death scene from the movie has to go to this poor bastard. "Not like this! Nooooooo"


In this clip we get a glimpse of the Oscar caliber performances in this film. "Oh my God!"


But the best death scene of the movie goes to this guy who gets his head ripped off by the Sharktopus. SCENE IS AT THE 7:45 MARK

Related Posts



Widget by Hoctro | Jack Book

24 comments:

Skutt Panda PO said...

the second scene
:)) really is funny:))
O noo:)))

Mr. Smith said...

that's just silly...

YouNostalgiaYouLose said...

lol is this as good as jaws?

YouNostalgiaYouLose said...

lol is this as good as jaws?

Chuck McElroy IV said...

Fuck yes! My wife and I saw this the other day!

Last line of the movie:
"Dont worry babe, that kind of thing only happens in movies..."

Jackie said...

Great stuff, keep it up !

Barnacle said...

haven't seen that one ^

RoodNverse said...

wow and LOL at the son and dad , the dad goes oh my GOD in the worst acting way lol....

Gansita said...

LOL hahahaha, c'mon dude, I hope you don't take my comment offensive, please don't. But this scenes are very crappy, they're funny because the animation it's just too rookie. I rather blood and bizarre scenes, almost gore but with art!

Hidden Blogger said...

Pfft, this is some funny stuff.

Atheos_Cirno said...

It would be even cooler if he was part bear too...

Anonymous said...

Lol at the 3rd clip Oscar winning stuff

J.Name said...

the second one made me laugh :D

Biff Tanner said...

This is great thanks, and keep up the good work.
Cheers

DerpFiles said...

I really REALLY need to see this movie.

TSFan said...

lol
those are awesome

Come At Me Bro said...

Nice vid!

Renger said...

hahahah hilaarious!

Slumph said...

loool, love it =D

Crunky said...

aaaagh, sharktopus!

Don't let the japanes know about this, or they'll have it raping schoolgirls in comic books before the week is out,,.

L3K5 B1N4R13 said...

LOL! I love these shitty B-movies. You just press play, chill with a phatty, and laugh your as off! |following|

Rob said...

haha sharktopus ftw

Woahbajeez said...

Idk, you should check out "Monsturd" for some pretty badass movie deaths.

Barnacle said...

Haha worst effects and acting ever ^^